Merhabalar kızım 15 aylık.Geçen ay gece beslenmesini bırakmış gibiydik ama bu ay yine geceleri 1 defa olarak beslenmek istiyor.Doğduğundan beri Hipp Organic Combiotic kullanıyorum.Mamaya devam mı etmeliyim yoksa Pınar Çocuk Devam Sütlerinden mi vermeliyim kararsızım.Bu durumda hangisi daha faydalı olur ?