Kızlar ilk başta bebeğim göğüs uçlarımı tutamıyordu bebeğim şuan 32 günlük bu arada. sagıp biberon ile veriyordum gittikçe azalttık biberon kullanımını son 1 haftadır filan tamamen biberonu bıraktık. İlk başta kavrayamayınca daha sonra silikonlu göğüs ucu aldım iki gündür de göğüs ucunu bıraktırıp emmesini sağlıyorum şükür emiyor Ama göğüs uçlarım çok acıyor sanki ısırıyor muş gibi Bu hep böyle mi olacak yoksa sonra düzelir mi