Yusufali06 ya bizim.komsunun torunu olmuş şehir hastanesinde geçen söylemişti şimdi evde yoklar soramıyorum, üni. hastanesinde doğum yaptim orda ki doktor devlet hastanelerinde oluyo ama üni. Hastanelerinde olmuyo demişti. Ne zaman yaptırdınız acaba ve nerde yaptırdınız ücret ne verdiniz rica etsem bilgi verirmisiniz