Bebeğim 6 aylık. Geceleri 2 saatte bir bazen saat başı başparmağını emiyor. Beslendikten sonra bırakıyor. Anlıyorum ki acıkmış. 1-2 saat sonra tekrar başlıyor yine emziriyorum ya da bazen mama yiyor ve bırakıyor emmeyi. Sonra yine aynı döngü. Sabaha kadar böyleyiz😔 Bu kadar sık acıkması normal mi? Doktor kontrolünde zaten soracağım burada başına gelen veya sebebi ile ilgili fikri olan var mı diye sormak istedim. Açlıktan değildir belki diyorum Elini çıkartıp emzik verdiğimde bazen alıyor bazen emzikle beraber sokmaya çalışıyor. Sadece karnı doyunca bırakıyor. Önceki aylarda normal çabuk acıkıyor diyordum ama hala devam etmesi kafamı karıştırıyor.