BurcuMertoglu bende aynı sıkıntılardaydım. 9 unda vuruldu kızım aşılarını. Normalde peşpeşe vuruyorlar ama bizim ebe sağolsun bize ayırdığı kola vurulan aşıyı başkasına yapmış. O yüzden ilk gün 2 bacak sonraki gün koldan olduk. 1kaç hafta öncesi sarmıştı stres sıkıntı beni de. Sağ bacaktı yanlış hatırlamıyorsam o acıtıyo daha çok. 3 gün banyo yaptırma. Her ihtimale karşı calpol almanı tavsiye ederim ateş ve ağrısı olursa diye. İlk gün bacak ağrısı çok oldu bizde baya Bi huysuzdu. Sonraki güne Bi şey kalmıyor