Kızlar bir haftadır idrar yolu enfeksiyonu için piyoleseptyl kullanıyorum fakat azalmak yerine şikayetlerim daha da artttı idrar yaparken yanmanın dışında normalde de vajina bölgem yanıyor bıçak kesini gibi canımı acıtıyor ilk günler böyle değildim doktor 10 gün sonunda ilacı bitirince gel dedi su içmek temizlik falan onlara hep dikkat ediyorum böyle bir şey yaşayan oldu mu