Zeliha66 Evet bizde de var. Ama tam olarak neye olduğunu bilmiyoruz. Test yapılmadı. Süt ürünlerini keseli 18 gün oldu biraz daha sakin, öncekine göre daha az ağlıyor. Ama kakası hala mukuslu, yeşil ve ishal şeklinde. O yüzden 5 gündür yumurta kuruyemiş domatesi filan da kestim. Sanırım bizim de çoklu gıda alerjisi siz test yaptırdınız mı? Kaç aylık çocuğunuz?