Pamuk_bebegim42 Kızlar merhaba 3 4 gündür boğaz ağrısı burun akıntısı öksürük ve çok halsizlik kırgınlık var parol içiyorum hiç fayda etmiyo ne iyi gelir emzirdigim için antibiyotik kullanamiyorum da çok kötüyüm
Kvsrrr Pamuk_bebegim42 C vitamini içmeye başladım bende. Doktora gittim ilaç vermedi. Bebeğime geçecek diye aklım çıkıyor. Limonlu su yapıp içiyorum devamlı
gezentianne Pamuk_bebegim42 Aynısı bende de var test yaptırdım negatif cıktı. O zorlu 2-3 günü aştım bişey kullanmadm ama smdi de öksürmekten yatamıyorum müthiş bir öksürük başladı balgamlı :( Hastalıgı atma safhası cok yoruyor
Pamuk_bebegim42 gezentianne Size de çok geçmiş olsun çok zor ya ilaç da alamayınca umarım bir an önce iyilesiruz