TheBaby benim bebeğimde yatmayı asla sevmezdi iki buçuk aylıkken sürekli kendini kaldırmaya çalışıyordu isteklerine cevap verdim destekli oturttum, kucağımda destekli gezdirdim vs derken 6.aylık olduğunda kendi başına oturabiliyordu. Bence yaptığınızda bir hata yok bazı bebekler sevmiyor yatmayı sizinkide onlardan biri 😊