Gulsenn Hanımlar bebeğim yedi aylık ve soğuk algınlığı oldu burnu çok kötü tıkandı burun damlası ve serum fizyolojik kullanmama rağmen bebeğim hiç nefes alamıyor burnu çok dolu durumda ne yapabilirim😔😔😔
poncikci Gulsenn bebekler için burun damlası var canım fıs fıs çok doluysa onu kullanıyorum ben, birde yatağına 2 damla cold mix damlatıyorum daha rahat ediyor uyuyor
Karakiz Gulsenn cnm kuru sogani ikiye böl karanfil varsa ustune koy 4,5 tane yoksa kuru sogani koy yastiginin oraya rahatlatiyo ben oyle yapiyrm cocuklarima
ZeySa Gulsenn Bizde bu yüzden doktora gittik birde 6.hastalık olmuştu kuzum😞 trominer lab diye sprey verdi çok işe yaradı bende serum fizyolojik kullandım ama sprey daha faydalı oldu
poncikci Gulsenn rhinfant kutusunun rengi pembeli mavili, genelde doktorlar bu damlayı veriyor ama siz genede doktorunuza danışıp kullanın
Gulsenn Hohomoromu aspiratörle çekiyorum ama bir şey gelmiyor ve çok ağlıyor bende ne yapacağımı şaşırdım
Ikicocukanasiyioldum Karakiz burun akıntısına da ıyi gelir mi hu dediginiz şey açsan? Benim kızım da 7bucuk aylık burun akıntısı ve hırıltı oluyor ara ara.
Karakiz Gulsenn yok cnm biraz uzagina koyun karanfil acisini aliyo saten yinede siz bilirsiniz ben odamda bulunduruyrm cocuk odasinada kiyuyrm buyuk oglum cok grip olur yanina yada uzagina koydm mu rahat uyur
1anne Kettleda su kaynatıp içine bi kaç damla okaliptus yağı damlatabilirsin baya işe yarıyo hem buhar hem nane kokusu ferahlatıyor burnu açıyor