Hanımlar merhaba, covid oldum bebeğimin de ateşi var o da covid sanırım. Dün gece acile gittik ateşi düşmeyince ve serum fitil herşeyi denediler yine de zor düştü ateş. Doktor antibiyotik verdi sizce kullanmalı mıyım? Çocuk doktorunada gidemiyorum şu an evden çıkmamız yasak