Durusunannesi Kızım 11 aylık adetim 1 hafta geçmişti biraz bekledim gelir diye. Gelmeyince dün eczaneden test aldım direk çift çizgi çıktı bugün doktora gideceğiz yanlışlık payı var mıdır sizce ? Bu arada isteyerek oldu mutluyum yani :)
Mom262 Durusunannesi bence hamilesiniz bir hafta da geçmiş ya o test yanlış çıkmaz haberi bekliyorum 😊hayırlı olsun