Dün post açmıştım ilk defa hasta oldu diye, sabaha kadar ateşi düşmedi sabaha karşı gittik doktora bogazi şişmiş ve salgın varmış çocuklar arasında öpme ile bulasirmis 6. Hastalık diye geçermiş. Ben zaten koronadan dolayı çocuğumu opturmek istemiyordum şimdi tamamen bitti bunu çevreme nasıl adapte ederim bilmiyorum ama artık çocuğumu kimseye opturmemeyi düşünüyorum. Sizce haksız mıyım?