Begonvil1 Bebeğim henüz 2 aylık bile olmadı. 20 günlükken mama ihtiyacı duyduğumda 1 kez veriyordum git gide 2 ye 3 e çıktı ve son birkaç gündür mememle hiç doymuyor 1 saat emiyor peşine 120 cc mama içiyor :( zaten göğüslerim de hiiç sert değil önceden 3 saate sertleşirdi şimdi o da yok. Neden bir anda böyle olmuş olabilir acaba? Lütfen yardım edin
Bilgemayse Begonvil1 Bol bol emzirin ve yemeğinize dikkat edin sağlıklı kaloriler almaya devam edin. Vücudunuz sağlıklı olacak ki süt üretimi olsun. 3 Ana 3 ara öğün yiyin ben bu şekilde toparladım biraz, süt arttıkça mamayı azalıtırsınız ama süt az olursa bebek tabi mamaya yönelir
bbusra134 İnstagram da @annebebekeğitmeni emzirme danışmanından eğitim almıştım ben 1 aylıkken şu an 5 aylığız hala emziriyorum o zamanlar red başlamıştı ve sütüm azalmıştı bence kesinlikle bir danışmanlık alın kullandığınız iki üç mama fiyatı toplam hem siz hem bebeğiniz için iyilik. Göğüsleriniz terbiye olduğu için dolmaz ilk zamanki ama yine de mama verdiğiniz sürece sütü daha az alacağı için azalma olur. Üzülmeyin ertelemeyin
Cinarimoglum merhaba, size tavsiyem hemen emzirme danışmanı Dilruba Demirezer var ona danısın, çok yardımcı oluyor ve biz onun sayesinde meme reddinden kurtulduk sütüm bitti derken şu an sadece anne sütü alıyor oğlum. hiç vakit kaybetmeyin.