minikmelegimmmm aynı şeyleri bende yaşadım ve yaşıyorum da aynı sizin bebeğiniz gibi bizde 1,5 aylık iken başladı kakasından kan gelmeye ilk başta çok azdı sonraki seferlerde inanın beni çok korkuttu ne testler yaptırdım üniversite hastanesine kadar götürdüm en son Acıbadem hastanesinde süt alerjisi olduğu ortaya çıktı diğer adıyla laktoz intoleransı şuanda süt ve süt ürünlerini kesinlikle yiyip içmiyorum bu ürünleri tüketmediğim halde kan gelmeye devam etti sonra bir test daha yaptırdım ki çoklu besin alerjisi de var imiş yumurta balık tavuk çilek patlıcan vs gibi bir sürü şey yasak bu ürünleri hayatımdan çıkartınca cidden bebeğim rahatladı kanamalar kesildi günde iki kere yapıyor kakasını şuanda 5 aylık olduk çok zor gerçekten ama yeterki bebeklerimiz iyi olsun çogu şeyi yemesemde olur yiyebildiklerimle ve bebeğimle çok mutluyum kendinizi bu günlerin geçeçegine inandırın ve hiç korkmayın dikkat edince cidden geçiyor ❤️