Aslında cok basıt canım eczaneden serum fizyolıjık aldım ben sırıngayla cekiyorum bebegı yan yatırıp ılk once bır burnuna, sonra dıger delıge sıkıyorum.. Bu arada evet genzıne gidiyor hıc korkmayacaksın hemen ter cevır sırtına ıkı vur düzeliyor.. Sonra aspırator le cekeceksın