salcali_yumurtaaa canım ben de ilk 3 gün kuralına uygun gidiyorum hala 7 aylıgıgız kahvaltı da tuzsuz peynir (geceden peyniri suya koyabilirsin)yumurta sarısı,pekmez karıştırıp verebilirsin.ben bir gün böyle ertesi gün bebek biskivüsü veriyorum kahvaltı da içine sütümü katıyorum.her gün aynı saatler de kahvaltısını böyle veriyorum.bazen de kahvaltı da irmik yapıyorum içine pekmez ya da meyve ekliyorum.kahvaltılar bu şekilde ilerliyor ben de aynı saatler olmasına özen gösteriyorum.öğle öğün yoğurt bazen yoğur da meyve katıyorum .yine başka bir gün öğlen meyve püresi veriyorum elma,armut,avakado,mürdüm eriği gibi akşama da öğlen meyve vermişsem yoğurt ,yoğurt vermişsem meyve püresi veriyorum.bugun de bebek tarhanası aldım öğlen ya da akşam öğününe ekleyeceğim .avakadonun içine elma armut erik muz gibi meyveleri katıp bazen bir öğününü böyle yaptırıyorum her gün farklı bişe tatttırmaya çalışıyorum.akşama doğru akşam öğünü vermemişsem havuç ,brokoli.bezelye ,patates bunları buhar da haşlıyorum içine has yağ katıp veriyorum .böyle rutin düzen de ilerlemeye çalışıyorum yogurdu kendim yaptıgım için bi gün yoğurt vermem aksıyor aklıma şu an gelen bunlar