emre6565 Kızlar bugün uygulamada diyor ki bebeğin aynaya bakmasını doktorlar şiddetle tavsiye ediyorlarmış. Yani açıkçası nedenini tam bilmiyorum ama geleneksel olarak bebeğin aynaya bakmasını onluyoruz. Büyüklerden süregelen bir gelenek. Sizce bebek aynaya bakmali mi?
Ekvatoral emre6565 Ben aynada yüzünü gösteriyorum hareketlerimi izliyor. Kuzeni elini kaldırıyorum yenge onda kaldırdı diyor. Eşim ve kaynım aynaya gösterdikleri zaman ağlıyor ama nedense. Annem de de çok baktırma aynaya iyi olmaz derler daha körpe diye.
Annis-ogul emre6565 tsbiki de bakmalı ilk başlarsa Zar azar daha sonrası ayna karşısında şarkı söylemek oynamak gerekiyor .cocuk kendini tanıyor
DoganurcaN Ben hep baktırdım gelişimi açısından iyi olacağı için başta şaşkın şaşkın bakıyodu şimdi bayılıyo kendini izlemeye oyunlar oynuyo gülüyo karşısındak ayrılmıyo, eskilerin yaptıklarına bakarsak hayatta olduğumuza şükretmemiz lazım 😅