O kara listeye bizide ekleyin 🙊 10 buçuk aylığız kapasitesi bu kadar diyip kendimi teselli ediyorum. Yıpratmak çare değil annelerim ben baktım kahvaltıdan mı sıkıldı iki gün ara veriyorum bişeyi çokmu sevdi üst üste yapıyorum bir yemekten hiç mi hoşlanmadı unutturuyorum. Eline verdiğimde yemekten zevk aldığında veriyorum arada kaçamak kaşık sokuyorum ağzına farkında bile olmuyor 😋 birde kendimce strateji geliştirdim yemeklerden sonra çilek veriyorum aşırı seviyorr algı yaratıyorum bakalım 🙊😋