Selam kızlar normalde kızım gunduzlerı az uyrdu bazı gunlerde nadir duzenli uyurdu 2-3 saate kalkardı dün öğlen uyudu 3 saate yakın bir saat snra kdr 2.uykuya gectı 3 saatt uyudu snra yarım saat snra bidaha uyudu doyup 7 bucukta uyudu 11 bucukta ben kaldırdım yaşayan oldu mu normal mi sonra bir saat uyanıktı emdi yattı 3 bucuk 4 e dgru kalktı az emip yattı tek gogsumu emdi mama yapdım almadı snra smdi uyanmaya çalışıyo işde evden cıkarmıyordum dün acık havaya bir bucuk saatlıgıne pusetınde uydu sevıo dısarıyı ondan ıyı gelmıs olblr mi sizce