Hala ellerim titriyor nasıl oldu anlamadım bebeğimi emzirmek için beşikten yanıma almışım ve geri koymamışım hiç hatırlamıyorm bebeğimin yataktan düşme sesine uyandım hemen😞 yatağım da alçak bayağı ama çok korktuk. Bebeğim 6.5aylık ve fazla ağlamadı 2_3dakika içinde sakinleşti. Her yerini kontrol ettik dokunduk acıyor gibi tepki vermedi herşey gayet normaldi ama gecenin bu saatinde en fazla bir saat uyanık tutabildim uyudu sizce bi sorun olur mu? Nasıl yaptım nasıl dalgınlığıma geldi hala anlamıyorm maf oldum ben ki yatağım duvara sıfır duvardan tarafa koyduğumda bile duvara çarpmasın diye yastık koyardım kolay kolay yanımda yatırmazdım nasıl böyle bi hata yaptım kendimi affedemiyorum😞