Minikyavruum 10 günlük emzik sonucu meme reddi yaşadık. 1 haftada 25gr aldı sadece. Tokluk hissiyatı oluşturuyormuş bebeğimde. Bence hiç emzik vermeyin, bırakın emip hissetsin sizi. Psikolojim meme reddi yaşadığım günlerde çok kötüydü çok üzülüyordum bebeğime. Açtı durmuyordu hiç ama memeyi görüncede deli gibi ağlıyordu. O yüzden emzik pişmanlıktır