Mom0976 roborock da xiamoinin ürünü kuzum s5 max s6 ve s7nin su tankı diğerlerine göre da büyük paspas attıracağın zaman ya halının dışındaki yerleri işaretlemen gerek yada halıları kaldırman gerek ama roborock s7 de halı tanımlama özelliği var halıya geldiği zaman paspası yukarı kaldırıp ıslatmıyor diğerleri ıslatarak üstünden geçiyor kaldırmazsan eğer halıları kuzum almışken iyisi olsun işimi daha iyi görsün dersen s7 al 😘