Prematüre ikiz bebeklerim var bir öğün mama bir öğün anne sütü ile besleniyolar 1 aylıklar aptamil prematil mama kullanıyorum ve gayet güzel kilo alımları oldu ancak kızımda kabızlık yaptı 4 -5 gün yapamıyor fitille ancak mamayı değiştirmek istiyorm doktor bize
-bebelac neonatal
-evolvia prematüre önerdi sizce hangi mama daha iyi olur