Selam herkese..
Sorularım o kadar çok ki..
Öncelikle kendimle ilgili olanlardan başlayım 🌸
🎗️Kızlar anneler günü hediyesini bünyem regl başlangıcı olarak verdi bugün.. Bu zamana kadar doğumla verdiğim kiloları, 10 kilo, 6sını geri almıştım bundan sonra regl ile kilo vermem kolay olur mu vücut eski dengesine dönüyor diye, he bi de tiroit hastayım hamilelikte çıktı..Ve regl için erken mi geç mi acaba
🎗️ Bebişim bu ay sonunda ek gıdaya geçiyor.. Gurme bebek adında set şeklinde kitap aldım ama şimdiden gözüm kortu emzirirken çok kolaydı yemeği benle sonuçta, bu durumda bile ev işi yapmaya zaman bulamıyorken ek gıdası zamanı nasıl olcak bi önerisi olan 🍀
🎗️Kızım emeklemeyi reddediyor sanki yüz üstü dik duruyo ama geri geri gidiyo ileri yok bizde otururken de zorlanıyor sanki, desteksiz zaten olmuyo, de desteli de sanki öne doğru sıkına sıkına oturuyor, omurga problemi olmasından korkuyorum yoksa henüz erken bi endişe mi
🎗️Bi de kızım bağırmayı keşfetti zora gelince kendini yırtarcasına bağıyor kızarana kadar boğazı acır yani o derece ve elini sanki bi yere yerleştiremiyor gibi oraya buraya savuruyor hele de elinde sophie vs varsa yüzü gözü nereye gelirse vurrduruyo, bayrak sallar gibi, bu hareketleri sizin bebeler de yapıyor mu
🎗️Ve uyku illa 6da ayaktayız, gece 2kere uyanır, ama hep bi mıkı mıkır gündüz de kucakta uyuyo yerine yatırnca gözler 👀