25 ay önce genel anestezi ile sezaryen doğum yaptım. 15 gün de toparlandım ama 2 ay sonra yeni doğum yapmışım gibi bel ağrısı çekmeye başladım. Doktor kalsiyum takviye almamı önerdi aldım biraz toparlandım. Fakat son 2 aydır yeniden başladı ve bu kez kalsiyum takviye de işe yaramadı. Çocuk kucaklamıyorum, ağır kaldırmıyorum, ev işi zaten yapamıyorum ama buna rağmen gittikçe ağrısı yükselmeye başladı. Özellikle bu gün hiç eğilip kalkamadım. Vitamin değerlerim için örnek verdim yarın sonuçlar çıkar ama takviye aldığım için sonuçlar farklı çıkacaktır. Sonuca göre hastaneye gitmeyi düşünüyorum. Benim gibi ağrısı geçmeyen var mı merak ediyorum?