Bebeğim 8aylık alt 2 diş çıkarıyor. 12den 5e kadar saat başı kalkıyor diş çıkardığını bildiğim için her kalkmasına meme veriyorum. Merak ettiğim, dişler çıkınca eski düzene döner mi? Saat başı kalkmazdı. Alışkanlık yapıp böyle kalmasından korkuyorum. Sizler de nasıl oldu