sibelrx 2 gundur carpolun yarisi bitti nerdeyse bagcilar devlet hastanesine gittik corpol icirmeye devam et dedi icerisi dolu dedi gönderdi doktor yarin 3 gun olucak hala oglumun atesi dusmedi fitil verdim suan rahatlatti napicagimi sasirdim
LINDAMAY sibelrx ateşler genellikle 3 günde bitiyo bir gün daha sabredin. Şu sıralar öksürük, göz ve burun akıntısı ve yüksek ateş salgını var. İshal olanlarda var. Belki ona yakalanmıştır.
Selenaren1121 İyi geceler eger diş donemiyse distendir ya da gribal enfeksiyon gibi bisedir calpoll ve parol varsa 4 saat arayla bir calpol vir parol ver igce ateş düşene kadar kaçgün öyle yap bütün doktorlar bebeklerde yüksek ateslerde bunu söyler bilginize
sibelrx Selenaren1121 normalde dusmesi gerek ama ilacin etkisi gittigi gibi tekrar cikiyo nasil bisey anlamadim salgin mi var niye boyle oldu normalde bu kadaf uzun surmeesi lazim bu atesin
Selenaren1121 O anaokulsa corona disinda salgin var kusma ishal öksürük ates gibi belirtiler i kesin okulda kapti dedigimi yapin gecer ama antibiyotik içmeside lazim ayni zamanda birde arefin şurup grip için varsa bunlarida ayni zamanda icerse kesin rahatlar
sibelrx Selenaren1121 kahvalti etmedi zaten atesten yikadim yemek yedirdim fitil verdim uyudu suan bakalim sabah kotu olursa tekrar hastaneye cunku 2 aylik daha bebegim var onada bulasabilir banada bulasti 1 gun yattim kalktim allahtan ates isal migde bulantisi karin agrisi oglumda tek ates
sibelrx annediyebiri salgin var galiba hafta ici bisey olmuyo cumartesi pazar hasta oluyo gecen haftada oldu 1 gun de topladi bu hafta yine oldu
Zuzuuu sibelrx 6 yaşında demişsiniz kullandığınız ateş düşürücü olmaz etkisi çok minimum kalır o yüzden.
sibelrx annediyebiri derece yok suan basina dokunarak anliyorum vucudu yaniyo birde bizimki atesi cininca yanaklari kizariyo
Celin23 sibelrx antibiyotik almasi gerek canım. Çocuk acile gittinmi hic birde çocuğa cokta sık sık şurup verirsen hic faydasi olmaz diye biliyorum. Atesi geçmiyorsa boğaz enfeksi olmuştur bence yara vardır dolven öneririrm şurup ama yaşına bağlı benimki 2.5
sibelrx Zuzuuu dun kustu biseyler yedirdim kustuktan sonra duzeldi atesi cikinca fitil verdim biraz daha iyi oldu ogretmeni qnaokulda en son cikista dans ettiriyo terliyo cocuk belki disari soguk olunca usuttu galiba veya salgin var