Öncelikle iyi geceler hanımlar☺️
14 aylık kızım bu güne kadar bayılarak içtiği mamasını, sütünü bugünden beri asla içmiyor. Alıyor ağzına, bir iki çekiyor ve atıyor biberonu. Midesi bulanmış gibi yüzünü buruşturup ağzını açıyor. Gece uykusunda alır mı acaba bir deneyeyim dedim, onda da asla almadı. Almadığı yetmezmiş gibi bir de uyandı hamağında sallıyorum şu an tekrar ve biberonu olmadığı için kolay da dalamıyor uykuya🤦🏼♀️
Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Varsa nasıl yenebilirim ben bunu? Doğduğundan beri hiç bu kadar zorlamamıştı beni. Ağlayacağım🥲🥲 Maması Aptamil ve sütü de Milupa bu arada