Bulut1 çok geçmiş olsun covid değilse bile rabbim şifanızı versin biz eşimle olduk normal ateşsiz atlattık hafif grip gibiydik sırt ağrısı falan çok fazlaydı bende eşimde hiç yoktu herkeste aynı etkiyi göstermiyor belkide , bebeğimi sürekli emzirdim 4 aylıktı o zaman çift maskeyle yanında gezdim ona bulaşmadı