Kızlar çok kötü durumdayım bebeğim uykuya direniyor sallarken ağlıyor zar yatırıyorum bu sıralar böyle yapıyor aslında sallayonca uyurdu hu kdr direnmezdi uykusunda sürekli iç çekiyor doğduğundan beri böyle şu sıralar uykuda sürekli kıvranıyor 7 aylık oldu gaz çıkarıyor sürekli ben ztn sarhoş gibiyim ne yapcağımı bilmiyorum diş desem çıkmıyor gibi görünürde diş yok ama doktor diş etleri şişmeye başlamış dedi doğduğunsan beri aşırı gazlı ve kolik ek gıdaya geçtiğimden beride kabız oluyo gazı arttı ne yapmam gerek lütfen yardımcı olurmusunuz ateşi yok uyanıkken iyi oynuyo ama uyumaya gelince uykuda sürekli kıvranıyo iç çekiyo ağlıyo birden şiddetli ağlayıp krize giriyo çok yoruldum 7 aydır okdr çöktümki aynaya bakınca kendimi tanıyamıyorum