melike5461 Kızlar bugün ebebekte SMAnın iyi geceler mamasını gördüm ama bilmeden almadım ne farkı var acaba kullananlar varmı aranızda ?
uyus melike5461 bende ayni mama kullanıyom farki bilmiyom normel mama aliyoz gecede gunduzde ayni mamayi yediriyozm
melike5461 uyus bende öyle yapiyorumda iyi geceler olanı merak ettim acaba tok mu tutuyo gece uyusun diye