Ayfer2608 Size şöyle söyleyim sadece günde yarım saat Özgür alan dilimi bıraktım kendine . Uzman söyledi bana bu şekilde yapmamı
Hamur mu oynuyor oturdum yanına sadece , boya mı yapıyor bıraktım kendine klasik müzik açıp boyamasını izledim . Sıkıldı diyelim hadi annecim arabalarınla oyna dedim …
Diğer saat diliminde kitap okuduk mesela , Lego yaptık birlikte .
Günde 1 saat dışarı çıkmamız şarttı zaten parka gittik , oynadı geldi banyo yaptık, yemek yedi uyudu .
Uyanınca
Ev işi mi yapıcaz birlikte yaptık çamaşır sericez diyelim
Hadi oğlum banyoya gidip makinanın içinden kıyafetleri alalım , bana yardım eder misin ?
O verdi ben serdim ve kıyafetleri gösterdim renkleriyle .
Aynı şekilde bulaşık makinasını birlikte boşalttık . Bunlar bile etkinlik sayılıyormuş .
Yemek mi yapıcaz onu bile anlattım . Patates
soğan ne varsa işte hepsini …
Önceden yemek yaparken tv karşısına bırakırdım aynı şekilde iş yaparken de öyle . Ama şimdi her işe onu da katıyorum .
Kitap okuyun bol bol ve konuşun . Daha küçük açılır merak etmeyin .