Ev alırken bilemeyizki belkide müteahhit malzemeden çalıyor özensiz yapıyor bunu anlayamayız o yüzden toki bana daha güvenli geliyor çünkü yapılan anketlere göre yüzde 65 lik bir kesim evi güvenli buluyor
yüzde 69 luk kesim ise memnun
siz ne düşünüyorsunuz kendimiz yapamayacağımıza göre kime güvenicez