minikcicegim Hanımlar dört senelik kredimi 2017 de yarıda kestim.Yani 2 sene aldım sadece.Nisanda geri ödemesi başlayacaktı pandemi nedeniyle 7 temmuza ertelendi şimdi yapılandırma yapamıyorum .Vergi dairesine düşmedi daha sebebini bilen var mı
bsraaa19 minikcicegim ödemeler başlayıp ödeme yapmadığınız takdirde vergi dairesine düşüyor yanı benim öyle olmustu ve tamamını degil ödemediğiniz kısmı yapılandırıyor
Neslimi minikcicegim İmkanınız varsa ödemeye başlayın yapılandırıca da uzuyor şuan vergi dairesine düşmediğibden yapılandırılmıştır benim de var Haziran da başladı bu ay iki taksit birden ödedim 40 lira gecikem e zammı da gelmişti
minikcicegim bsraaa19 cevabınız için teşekkür ederim.Yani benim yapılandırma yapabilmem için hiçbir taksiti ödemeyip bi daha yapılandırılmasını beklemem mi gerek
minikcicegim denizkizi_ 8.000 TL’lik kredi kullandım şuan 13.840 TL geri ödemem var.çok fazla geliyo bana
denizkizi_ minikcicegim faiz biniyor işte benim normal borç 12000 di peşin ödeme yapacağız diye bu kadar düştü anca peşin ödeyemeyecekler her ay faiziyle birlikte ödüyor galiba . İşte alırken harcaması güzel oluyor ama geri ödemesi zor keşke geri ödeme olmasaydı 😀