Aptamil kilo aldıran.ama aşırı gaz yapan bir mama bence onu bırakın benim kiz 3 aylık oldu hep evolvia kullandik çokta güzel bir mama gazda yapmıyor tabi bebekten bebeğe değişir ama aptamil aşırı gaz yapan bir mama bilginiz olsun başka mama deneyin evolvia sma yada hipp