Arkadaşlar bebeğim 6,5 aylık . İlk 2 ay anne sütü aldı ilk meme reddinde aç kalacak korkusuyla biberonla mama verdim ve öyle devam etti 😔 4,5 aydır mama içiyor meme asla almıyor . Biraz önce gece beslenmesi yaparken uykuluydu biberonu ağzından çekip mememi verdim uyku sersemi 5 6 kez çekti ve anlayınca ağlayarak bıraktı mememi neyse mememi şıktım şefaff süt geliyor başına böyle bişey gelen var mı ek gıda ya başladık bu arada