Nur_4 Bebegim sabah kalktığında hiriltisi cok oluyo burun tikanikkigi doktora gittim birsey yok hergun cekme burnunu ddi cekemsemde zorlaniyo emmekte bir tűrlü gecmedi ne yapmam lazim yaaa daha 2 aylik bebegim
Ezgiiiiii Nur_4 benim kızım da hırlıyodu öksürük krizine giriyordu biraz üşütmüştü günde 6-7 defa serum fizyolojik yapa yapa düzeldi çok şükür her beslenmeden önce yapın serum fizyolojiği hırıltısı da kalmıyor rahat da nefes alıyor
Maybeoneday Ezgiiiiii o kadar yapılması kılcal damarları acısından sakıncalı canım günde 2 defadan fazla yapılmaması gerekiyor aklında bulunsun.
Ezgiiiiii Maybeoneday araştırdığımızda her emme öncesi yapılabilir diyor hırıltısı geçene kadar yaptım ne ilaç ne başka bir şey iyi gelmedi sadece serum iyi geldi bize