Busramaden geçmeyen kabızlık varsa çatlak da geçmez, çatlak geçmezse kabızlık yalancı kabızlığa dönüşebilir. Acıdığı için bebek kakasını yapmak istemeyebilir kısır bi döngü bu malesef. Bize doktorumuz her gün ılık suya oturma banyosu önerdi 15 dk. Fito krem ve anestol günde 4 defa sürdük. 1 haftada geçti. Ayrıca kabızlık için hala dulcosoft kullanıyoruz. Sadece çatlağı tedavi etmek yeterli olmaz, çatlağın nedenini de ortadan kaldırmak lazım.