Sibeldncr bizde de bir süredir aynı sorun vardı ben süt artması için e bebekden humana çayı içiyordum kuzenimede verdim denemesi için onu kullanmaya baslayınca aynı sorun olmuş bıraktı düzeldi bende artık içmiyorum hala zor emiyor ama eskisi gibi değil. Sizde kullanıyorsanız belki ondandır. Ben artık ayakta gezerek emziriyorum en azından daha iyi emiyor öyle