Arkadaşlar Artık o kadar sıkıldım ki kan görmek istemiyorum resmen. Hormonlarım mi bozuk bir sorun mu var bilmiyorum randevu bulamıyorum sağlık ocağına gitsem sadece kan testi verebilirim. İçeride bir sorun varsa nasıl çözülecek.. randevu almak niye bu kadar zorlasti ya özele de gidemiyorum. Hafta da bir 10 güne bir başlıyor tekrar tekrar önce siyah kan gibi oluyor sonra devamı geliyor bu arada 2 aydır oluyor bu ve ben artık hiç sancı çekmiyorum hiç kasik ağrısı falan olmuyor ben ne yapabilirim