minemom Kızlar selam 🙋🏼♀️doğum yapalı 3. Ay 1 hafta oldu ve ben hala regl olmadım… biliyorum aslında sabırla beklenilmesi gereken bir süreç olduğunu ama bazen bi regl olup rahatlamak istiyorum🥺🙈 sizler ilk ne zaman regl olmuştunuz?
Ah_neredeee_vah_neredeee minemom Valla canım resmen kendimi balon gibi hissediyordum ve aşırı gergindim .. oşunca böyle sanki normale dönmüş gibi hissettim Cidden ☺️