Daphnemom Hm ve lcw dan yaptım, ağırlıklı hm. Ama geçen gün ebebekte çok uygun fiyatlı alt ve üstler görmüştüm.
Zlm Arfeasli ben lcw nin indirimlerini takip ediyorum takımlar pahalı oluyo ama tek tek alıyorum bende
Nurrumeyss Mavisimbenim olabilir tabikide ama ben beyendigim her hangi bir takımı alıyorum birde her zaman 1 beden büyük alırım belki o yüzden de farketmiyorsam
Deletedmom0099 Arfeasli benim kızımda 15 aylık 9,6 kg. ben 18-24 aldım boydan biraz uzunlar ama üstler iyi 😊
Arfeasli Deletedmom0099 benim kizim da 10 kiloya yakın bnde öyle alirim muhtelemen gezmelik bir iki takım alacağım. Diğerlerini biraz uygun bakarım sanırım.