Ruyaninannesi 4 ay önce sezaryen oldum ama boynumdan bir ağrı başıma vuruyor hep ve genelde başımın içinde tam dönme diyemem ama bir dengesizlik var gözlerim bile hafif bulanık görüyor . Sebebi ne olabilir böyle birşey yaşayan oldu mu?
HazalMR Ruyaninannesi bende sezeryandan sonra 1 ay surdu yan etkisi dediler bu beldem uyusturma dimk yanlış bilgi vermiyimde
Ruyaninannesi HazalMR evet canım belden uyuşma. Bir ay boyunca bende de çok şiddetli baş ağrıları oldu ama şimdi onun etkisi mi bu da bilmiyorum nörolojiye gideceğim
HazalMR Ruyaninannesi bende gitmeyi düşünüyorum çünkü benimde iki gunde bir siddetli baş agrim oluyor ve benim ilk bir ay omzumdan beynime enseme bir agri geliyordu kitleniyor gibi boyle hareket edemiyordum bebeginle bile ilgilenenemistim cok zordu suanda kaldi etkisi valla ya