Benim kızım 22aylik yeni götürdüm röntgen çekti muayene etti evet içe basma var yapısal olarak dedi ama ortopedik ayakkabı vermiycem rahat edemez dedi çok fazla evde çorapla değil ev ayakkabısıyla gezsin dedi ve viccodan filan alın ayakkabıyı içe doğru hafif katmanlı ayakkabıları oluyor viccodan ondan alin dedi .Ama muayeneden beri daha da ilerledi sanki tekrar gitmeyi düşünüyorum doktora