Kızlar merhaba, 2 yaşındaki kızım çok gazlanıyor bazen uykusundan uyanıp ağlıyor gaz sıkışması oluyor bazende uyuyamıyor. Bu gaz sizce neden oluyor olabilir yedikleri içtikleri öyle çok gaz yapan yiyecekler değil bir de her gün olmuyor ya da şöyle sorayım normal mi böyle gazlanması yoksa altında başka sebepler olabilir mi?