Merhaba mamayı değiştirebilirsinz ben hiple başlamaıştım kabızlık yapmıyo şimdide sma ile devam ediyorum 3aylıkkn sütüm kesilince mamaya başladık bunarada suan 16aylık hala mamayla devam ediyo bi öğünü mama geçişte kabızlık olabiliyo bizde yasamstık 10gune kadar kabıxlık normal yenı doğanda ondan sonrası tehlıkeli doktora göturun bn bir çay kasığj organık hakıkı zeytınyağı katmıstım mamaya doktorrun önerisiyle poposunada bezi kapatmadan zeytınyağı sürmüştüm yumusattsın diye denemek istersenz yarsımcı olur belki hiç yapamazsa doktor fitil verıyo 20dk içinde yapıyo evede almıştık 10gun beklıyo yapamazsa fıtıl koyuyordum sağlıkla buyutun bebeğinzi