Rojdaa şey acısındsn kötü paroldan baska bırsey ıcemıyoruz emzırdıgımız için oda ağrıyı kesmiyor ki ben hamıle kalmadan önce hep majezik içerdim gecmez Di ağrı kesici iğne yaptırırdım li oda ertesi gün anca geçer Di ilk gün hep full ağrı yaşardım ama geçti çok şükür dilerim sizinde en kısa süre içerisinde bütün ağrılarını sancılarınız geçer 🙏🌺