Sena-35 offf dün gece tamamen bu konuda şikayetleri okudum şikayetvardan . Getirmiş geçen ay kapının önüne atmışlar kapının önüne dediğim evin değil ha apartmanın önüne . Şans eseri gördümde aldım . Hayır birde atmalarına bile okey dedim gitmişler öyle bir fırlatarak koymuşlar ki koliyi. Bütün sütlerin altları patlamış hepsi bozuldu çöpe attım