Kızlar öncelikle hayirli aksamlar hepinize.
Bugun post acmistim 5 aylik kizim bu aralar cok sinirli sacini basini yoluyo meme reddide yasiyoruz diye sagolsun birisi kulaginda iltihap olabilicegini söyledi ve onun söylemesiyle aksam hastaneye gittik ve enfeksiyon cikti.
Bazilari bizim cocuklarimizda öyle diye yazmisti bu postu okurlarsa lütfen ihmal etmesinler huzursuzluk ağlama sac yolma varsa doktora gitmelisiniz.
Bu postu açmamın sebebi de bazi kişiler bizde de ayni durum var dedigi icin yazma geregi duydun🌸